مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 10:302021-12-13ورزشي

قرارداد البسه تیم ملی هوا شد! 360هزاردلار چه شد؟


فدراسیون فوتبال شب گذشته برای تأمین البسه ورزشی تمام تیم های ملی فراخوانی داده تا از بین برند های معتبر تولید کننده البسه ورزشی داخلی و خارجی، اسپانسر خود را در این زمینه انتخاب کند اما سوال اینجاست که مگر فدراسیون این امتیاز را چند ماه قبل به یک شرکت پرحرف وحدیث واگذار نکرده بود؟ در شرایطی که در آخرین اردوی تیم ملی فوتبال بازیکنان نسبت به کهنه بودن البسه خود اعتراض کردند و سایر تیم های ملی هم لباس هایی بدون برند را به جای البسه آل اشپورت دریافت می کردند، حالا ابهام بزرگی درباره نحوه همکاری و قطع همکاری فدراسیون فوتبال با رابردومان پیش آمده است.

پس از اینکه ملی پوشان نیز اعلام کردند یک سال است لباس های کهنه را می پوشیم و هر بار پس از شستشو دوباره باید بپوشیم فدراسیون فقط سکوت کرد، اما شرکت تأمین کننده البسه تیم ملی که قراردادش هم در دوران کرونا فسخ شده بود، دست به افشاگری زد.

وحید جعفری که نماینده شرکت آل اشپورت در خاورمیانه است، پس از اعتراض بازیکنان تیم ملی نسبت به کیفیت لباس ها و کهنه بودن آنها در اطلاعیه ای که برای رسانه ها ارسال کرد به این موضوع اشاره داشت که در 9 ماه گذشته 850 دست لباس مسابقه و به همین نسبت سایر البسه اعم از گرمکن شلوار، لباس های متعدد تمرینی، لباس های هتلی، کفش، لباس های دروازه بانی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد البسه تیم ملی هوا شد! 360هزاردلار چه شد؟

قرارداد البسه تیم ملی هوا شد! 360هزاردلار چه شد؟