مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-13اجتماعي

«دستورالعمل ایمنی مدارس در برابر حریق» تدوین شد


سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به منظور استانداردسازی سامانه گرمایشی مدارس، «دستورالعمل ایمنی مدارس در برابر حریق» را تدوین کرد که پس از بررسی و اعلام نظر سازمان آتش نشانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، اقدامات انجام شده طی سه سال گذشته و در راستای استانداردسازی سامانه گرمایشی مدارس و همچنین ساخت فضاهای آموزشی نوساز، موجب افزایش ضریب ایمنی مدارس شده است.

بر همین اساس، در راستای استانداردسازی سیستم های گرمایش مدارس و در جهت جلوگیری و پیشگیری از هرگونه حوادث احتمالی، دستورالعمل ایمنی مدارس در برابر حریق به منظور تسهیل در فرآیندهای تصمیم گیری کارشناسان معماری، سازه، تأسیسات مکانیکی و الکتریکی و بهره برداری مطلوب از فضا و امکانات آموزشی تدوین شده است.

هدف از تهیه این دستورالعمل، کمک به طراحی سیستم حریق مدارس به منظور بهبود ایمنی و حفاظت از این فضاها، امکانات، تجهیزات و کاربران آن ها در برابر آتش سوزی است.

این دستورالعمل، برای بررسی و أخذ نظرات مشورتی در اختیار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ارسال و پس از تأیید نهایی جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دستورالعمل ایمنی مدارس در برابر حریق» تدوین شد

«دستورالعمل ایمنی مدارس در برابر حریق» تدوین شد