مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-13حوادث

عامل آتش سوزی مراتع اقلید به سه سال و نیم حبس محکوم شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: مطابق رای دستگاه قضایی، عامل آتش سوزی مراتع بخش سده واقع در شهرستان اقلید به 42 ماه حبس محکوم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عبدالحسن صمدنژاد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس رای صادره از دادگاه کیفری شهرستان اقلید، متخلف آتش سوزی مراتع ملی منطقه سده این شهرستان به 42 ماه حبس تعزیری محکوم شد.

  وی ادامه داد: پس از وقوع حریق در کوه های منطقه سده بلافاصله پیگیری لازم برای شناسایی علت این آتش سوزی آغاز و پس از تحقیقات انجام شده با همکاری عوامل قضایی، متخلف شناسایی و دستگیر شد.

صمدنژاد ضمن تقدیر از اهتمام دستگاه قضایی در دستگیری متجاوزان به عرصه های طبیعی گفت: دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده های تخریب و تصرف اراضی ملی بسیار جدی است و با متخلفان و متجاوزان عرصه های منابع طبیعی، قاطعانه برخورد می کند.

وی گفت: بر اساس این حکم، مراجع حقوقی دادگاه کیفری اقلید، با تایید صحت آتش سوزی عمدی، متخلف را به 42 ماه حبس تعزیری و پرداخت خسارت به منابع طبیعی محکوم کردند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس خاطرنشان کرد: حکم صادره به استناد ماده 47 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور و ماده 675 قانون مجازات اسلامی صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل آتش سوزی مراتع اقلید به سه سال و نیم حبس محکوم شد

عامل آتش سوزی مراتع اقلید به سه سال و نیم حبس محکوم شد