مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-13سياسي

پنجمین اجلاسیه آستان های مقدس در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود


پنجمین اجلاسیه آستان های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی در هتل کرامت این آستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، جواد اکبری معاون هماهنگی و توسعه موقوفات حرم عبدالعظیم (ع)روز در نشست خبری اجلاسیه آستان های مقدس اظهار کرد: پنجمین اجلاسیه با حضور آیت الله محمدی که کارهای تخصصی را انجام می دهند ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: همچنین طرح های پژهشی نیز باهدف تنظیم سند منشور حقوق زائران و نحوه بهره برداری از موقوفات و درآمدهای آن در دست اجرا است.

معاون هماهنگی و توسعه موقوفات حرم عبدالعظیم (ع) یادآور شد: سالانه بیش از یکصد میلیون زائر در آستانهای مقدس داریم که می طلبد با برنامه ریزی از این ظرفیت عظیم و گسترده فرهنگی حداکثر بهره برداری را داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به فعالیت های فرهنگی آستانهای مقدس کشور، گفت: برای تبلیغ مفاهیم قرآنی و اسلامی آستانها با توجه به تاثیرات فضای مجازی به بخش ورود کرده و از تکنولوژی های جدید برای بیان و ارسال مفاهیم دینی و فرهنگی به مخاطبان استفاده می کنند.

وی همچنین طرح سوغات را یکی دیگر از برنامه های آستانهای مقدس کشور برشمرد و افزود: در این زمینه نیز بررسی های انجام شده و در طرح در حال نهایی شدن است و براساس آن برای فرهنگی شدن سوغات های زائران برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین اجلاسیه آستان های مقدس در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود

پنجمین اجلاسیه آستان های مقدس در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود