مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-13سياسي

سرباز نگهبان دین و پاسدار شرف و حرمت قانون است


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: سربازان ایران اسلامی نگهبان دین و پاسدار شرف و حرمت قانون و مایه عزت و اقتدار کشور هستند.

- ، سردار ناصر فرشید ظهر دوشنبه در چهارد همین جشنواره استانی حضرت علی اکبر (ع) انتظامی استان با عنوان جوان سرباز اظهار کرد: امنیت بسیار خوب موجود در کشور مدیون خون با برکت شهدا و ایثارگری های جانبازان، رزمندگان و خانواده شهدا و تدابیر فرمانده کل قوا است.

به گفته وی مردم استان قدردان زحمات پرسنل انتظامی خراسان جنوبی در ماموریت های مختلفی که در طول سال در رده های مختلف انجام می دهید، هستند و بدانید هر قدم خیری که بر می دارید قطعاً خداوند پاداش خیر آن را به شما خواهد داد.

وی خطاب به سربازان انتظامی استان تصریح کرد: خدمت مقدس سربازی یکی از شیرین ترین دوران در زندگی شما است که در آن توفیق خدمت به مردم نصیب شما شده است و خدمت در هر کسوت و لباسی نعمت الهی است که براساس روایات از معصومین، خداوند آن را به هر بنده ای که خیر او را بخواهد، می دهد.

وی بیان داشت: سربازان ایران اسلامی نگهبان دین و پاسدار شرف و حرمت قانون و مایه عزت و اقتدار کشور هستند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تاکید کرد: پرسنل انتظامی خراسان جنوبی در هر لحظه از شبانه روز جان بر کف، با روحیه جهادی و بسیجی برای تامین امنیت مردم قدم بر می دارند و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرباز نگهبان دین و پاسدار شرف و حرمت قانون است

سرباز نگهبان دین و پاسدار شرف و حرمت قانون است