مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-13ورزشي

2 طرح ورزشی آماده افتتاح در گرمسار/سرانه ورزشی 79 صدم مترمربع است


رییس اداره ورزش و جوانان گرمسار از افتتاح دو طرح ورزشی در این شهرستان تا پایان سال خبر داد و گفت: با افتتاح این طرح ها سرانه ورزشی گرمسار بهبود خواهد یافت.

- ، میثم محسنی ظهر دوشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اداره ورزش و جوانان گرمسار ضمن بیان اینکه یک هزار 785 نفر در شهرستان تحت عنوان بیمه ورزشی ساماندهی شدند، ابراز داشت: گرمسار 10 هزار و 600 نفر جمعیت جوان دارد که از این تعداد چهار هزار و200 نفر مرد و شش هزار و 400 نفر دیگر خانم هستند.

وی بابیان اینکه گرمسار دارای 15 خانه ورزش روستایی است، افزود: سرانه اماکن ورزشی شهری در این شهرستان 79 صدم مترمربع و در حوزه روستایی 40 صدم مترمربع است که با احتساب مکان های ورزشی مربوط به ادارات و غیره این میزان به حد استاندارد یک مترمربع برای هر نفر در کل کشور می رسد.

رییس اداره ورزش و جوانان گرمسار بابیان اینکه واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی پانزده مورد شهری و یک روستایی بوده است، افزود: از طرح های در دست اجرا می توان کلنگ زنی سالن ورزشی مسکن مهر را بااعتبار یک میلیارد و 100 میلیون تومان نام برد که با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد تا پایان سال به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 طرح ورزشی آماده افتتاح در گرمسار/سرانه ورزشی 79 صدم مترمربع است

2 طرح ورزشی آماده افتتاح در گرمسار/سرانه ورزشی 79 صدم مترمربع است