مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-13سياسي

خانه هلال روستای معصوم آباد خوسف افتتاح شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از افتتاح خانه هلال روستای معصوم آباد همزمان با 5 روستای دیگر در شهرستان خوسف خبر داد.

- ، محمدرضا رضایی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح خانه هلال روستای معصوم آباد به نمایندگی از پنج خانه هلال دیگر در شهرستان خوسف، بیان کرد: خانه های هلال روستایی به عنوان چکیده هلال احمر در روستاها و پل ارتباطی این جمعیت با روستاها زمینه مشارکت فعال مردم روستا را در زمینه های امدادی و بشردوستانه فراهم می کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 182 خانه هلال روستایی در سطح استان فعالیت می کنند، افزود: با افتتاح این شش خانه هلال در شهرستان خوسف نیز خانه های هلال این شهرستان به 10 باب افزایش یافت.

رضایی با اشاره به اینکه خانه های هلال با محوریت مشارکت داوطلبانه اداره می شوند، گفت: اعضای خانه های هلال از میان مردم و افراد آموزش دیده تشکیل شده و در راستای آموزش در تمام سطوح برای تحقق هدف مهم و حیاتی هلال احمر راه اندازی و افتتاح می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از اهداف جمعیت هلال احمر ترویج فرهنگ کمک به همنوع و همکاری در تسکین آلام بشری بوده که از وظایف خانه های هلال به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه هلال روستای معصوم آباد خوسف افتتاح شد

خانه هلال روستای معصوم آباد خوسف افتتاح شد