مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-13سياسي

10 کانون برتر سومین رویداد ملی فهما در ایلام تجلیل می شوند


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: مدیران کانون هایی که در جریان سومین رویداد ملی فهما برنامه ها و فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت و بیشترین امتیاز را کسب کنند تجلیل خواهد شد.

- ایسنا/ایلام مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: مدیران کانون هایی که در جریان سومین رویداد ملی فهما برنامه ها و فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت و بیشترین امتیاز را کسب کنند تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: رویداد ملی فهما در راستای ثبت آثار، برنامه ها، فعالیت ها، آمار و اطعلاعات کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه تنها 9 روز تا پایان سومین رویداد ملی فهما در کشور فرصت باقی است، گفت: بر اساس علام مسئولان دبیرخانه طرح ملی فهما، این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نیست و در این راستان از مسئولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان درخواست می شود که هر چه سریعتر نسبت به ثبت برنامه ها و فعالیت های مربوطه اقدام کنند.

چراغی پورگفت: در حال حاضر کانون های الغدیر، ریحانه النبی(ص) و اهل بیت(ع) در شهرستان آبدانان، کانون های شهدای سرابله، حسین بن علی (ع) شهرستان چرداول و کانون های شهدای فتح المب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 کانون برتر سومین رویداد ملی فهما در ایلام تجلیل می شوند

10 کانون برتر سومین رویداد ملی فهما در ایلام تجلیل می شوند