مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-13سياسي

اعاده دادرسی نباید به عنوان یک مرحله جدید دادرسی مطرح شود


رییس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر اینکه نباید اعاده دادرسی به عنوان یک مرحله جدید دادرسی مطرح شود بر کنترل ورودی درخواست های مطرح شده در این حوزه تاکید کرد.

- رییس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر اینکه نباید اعاده دادرسی به عنوان یک مرحله جدید دادرسی مطرح شود بر کنترل ورودی درخواست های مطرح شده در این حوزه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، حوزه نظارت و پیگیری دادگستری استان تهران که به تقاضای اعمال ماده 477 و اعاده دادرسی مراجعان رسیدگی کرده و درخواست های مردم را مورد بررسی قرار می دهد از جمله حوزه هایی است که پاسخگویی مناسب و تسریع در پیگیری ها مورد توجه و تاکید رییس کل دادگستری استان تهران قرار گرفته است.

رییس کل دادگستری استان تهران پنج روز پس از بازدید خود از حوزه نظارت و پیگیری در نشست مشترکی با حضور پرویز حاجی پور معاون قضایی و همچنین مستشاران قضایی که مسئولیت بررسی درخواست ها و پرونده های موضوع ماده 477 را برعهده دارند، راه های پاسخگویی مطلوب و نظام مند سازی رسیدگی به درخواست های این حوزه را مورد بررسی قرار داد.

علی القاصی مهر با تاکید بر اینکه نباید اعاده دادرسی به عنوان یک مرحله جدید دادرسی مطرح شود بر کنترل ورودی درخواست های مطرح شده در این حوزه تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعاده دادرسی نباید به عنوان یک مرحله جدید دادرسی مطرح شود

اعاده دادرسی نباید به عنوان یک مرحله جدید دادرسی مطرح شود