مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-13سياسي

سازمان حج: عربستان ورود با واکسن چینی و روسی را مشروط پذیرفت


به هرحال حضور زائران ایرانی در موسم حج تمتع به تصمیم نهایی عربستان درباره حضور حجاج سایر کشورهای مسلمان در این مراسم بزرگ منوط است.

- به هرحال حضور زائران ایرانی در موسم حج تمتع به تصمیم نهایی عربستان درباره حضور حجاج سایر کشورهای مسلمان در این مراسم بزرگ منوط است.

رییس سازمان حج و زیارت با اعلام این که عربستان هنوز درباره حج و حضور زائران کشورهای دیگر اعلام نظر نکرده، از پیگیری عمره خبر داد و گفت: عربستان ورود زائران خارجی با واکسن های سینوفارم و اسپوتنیک را هم بلامانع دانسته، اما شرط گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان حج و زیارت، علی رضا رشیدیان درباره حضور زائران ایرانی در حج تمتع 1401 اظهار کرد: همچنان منتظر اعلام رسمی عربستان هستیم، اما تا این لحظه با وجود پیگیری ها، وزارت حج عربستان هنوز تصمیم خود را درباره برقراری حج آینده به هیچ یک از کشورهای اسلامی اعلام نکرده، این در حالی است که مسؤولان حج برخی از کشورها که برای عمره به عربستان رفته اند مذاکراتی با مسؤولان وزارت حج این کشور داشته اند، اما هنوز خبری از پذیرش زائران خارجی در حج تمتع نیست.

او بیان کرد: متاسفانه با توجه به شرایط نامناسب کرونا و تصمیم دولت عربستان در دو سال گذشته هیچ زائر خارجی نتوانست به این کشور برای برگزاری اعمال حج تمتع وارد شود و حج خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان حج: عربستان ورود با واکسن چینی و روسی را مشروط پذیرفت

سازمان حج: عربستان ورود با واکسن چینی و روسی را مشروط پذیرفت