مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-13فرهنگي

خدمات ما برای حفظ کرامت هنرمندان هنوز کافی نیست


مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت بیان کرد: «موسسه هنرمندان پیشکسوت خود را عضوی از خانواده هنرمندان می داند اما من معتقدم هنوز خدمات ما برای حفظ کرامت هنرمندان کافی نیست و نیاز است ذیل وزارت فرهنگ، - مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت بیان کرد: موسسه هنرمندان پیشکسوت خود را عضوی از خانواده هنرمندان می داند اما من معتقدم هنوز خدمات ما برای حفظ کرامت هنرمندان کافی نیست و نیاز است ذیل وزارت فرهنگ، سازمان تبلیغات اسلامی، صداوسیما و .

هم افزایی بیشتری ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، دهمین لایو نهاد خانه هنرمندان ایران با موضوع ماهیت و کارکرد خانه ها و انجمن های هنری یکشنبه 21 آذر در صفحه اینستاگرام خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

در این نشست نیکنام حسینی پور، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به عنوان مهمان و آسیه مزینانی به عنوان مجری و کارشناس برنامه حضور داشتند.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در ابتدای این برنامه درباره سابقه تاسیس این موسسه بیان کرد: بحث تکریم هنرمندان در ایران سابقه ای طولانی دارد اما بعد از انقلاب به هر حال مسائل معیشت و جسمی هنرمندان پیشکسوت پیش آمد و بحث تکریم هنرمندان مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات ما برای حفظ کرامت هنرمندان هنوز کافی نیست

خدمات ما برای حفظ کرامت هنرمندان هنوز کافی نیست