مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-13سياسي

تعرفه گذاری خدمات پرستاری چیست؟


وزیر بهداشت کشورمان از تصویب آیین نامه اجرایی خدمات پرستاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، وزیر وقت بهداشت در این باره گفت: آیین نامه تعرفه خدمات پرستاری که 14 سال بر زمین مانده بود در طول چند ماه گذشته کار کارشناسی دقیق بر روی آن صورت گرفت و این آیین نامه امروز مورد تصویب شورای عالی بیمه قرار گرفت.

وزیر بهداشت افزود: تعرفه تمامی خدمات پرستاری با کار دقیق مشخص شده و پس از تصویب در این شورا برای تأیید در هیأت وزیران تقدیم دولت شد این کار نشانی از پاسداری خدمات پرستاران عزیز است که نمی توان با هیچ عامل مادی و انگیزه مالی این خدمات و زحمات را جبران کرد، امیدواریم به عنوان نشانی از قدرشناسی دولت و کارگزاران نظام در راستای اجرای دستور رهبری برای به سرانجام رساندن این قانون بر زمین مانده توانسته باشیم انجام وظیفه کنیم.

در همین رابطه چند روز پیش رییس سازمان نظام پرستاری ضمن تاکید بر لزوم اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری از ماه آینده، گفت: امروز نباید دستگاه هایی که تمام کارشان در شبانه روز قابل قیاس با یک ساعت کار پرستاری نیست، از فوق العاده خاص برخوردار شوند، امامدافعین سلامت نه .

محمد میرزابیگی در مراسم روز پرستار که در وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در دوران کرونا 9 هزار پرستار آسیب دیده و 145 هزار پرستار مبتلا شدند، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه گذاری خدمات پرستاری چیست؟

تعرفه گذاری خدمات پرستاری چیست؟