مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-13سياسي

برنامه موشکی ایران قابل مذاکره نیست/انقلاب کردیم که مستقل باشیم


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: امروز هدف دشمن کاهش قدرت ایران است و ما اعلام کرده ایم برنامه موشکی ایران قابل مذاکره نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرمودند چارچوب مذاکره در باب هسته ای مشخص است، اما کسانی که مذاکره را به ما پیشنهاد می دهند به دنبال این هستند که ما را به مراحل بعدی بکشانند و ایشان فرمود دشمنان یکی یکی ابزار قدرت را از شما می گیرند و زمانی که دست شما خالی شد نهایتاً می گویند دین خود را رها کنید.

وی تصریح کرد: ما باید همان سخن امام خمینی (ره) را به دنیا اعلام کنیم که اگر در مقابل دین ما ایستادید ما در مقابل دنیای شما می ایستیم و این موضوع را باید اثبات کنیم امروز هدف دشمن کاهش قدرت ایران است و ما اعلام کرده ایم برنامه موشکی ایران قابل مذاکره نیست.

وی ادامه داد: موضع گیری صریح برخی از مراجع معظم از جمله حضرت آیت الله العظمی مکارم، حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی و حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی، چشم ما را روشن کرد و این بزرگواران به گروه مذاکره کننده محکم گفتند مراقب همه جوانب باشید و اعتماد به دشمن اشتباه است بله ما هم عقیده داریم گره ای که با دست باز می شود نیاز نیست به دندان باز کنیم اما طرف مقابل حیله گر، بی وفا و نامرد است و به کسی که چنین وضعی دارد نمی شود اعتماد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه موشکی ایران قابل مذاکره نیست/انقلاب کردیم که مستقل باشیم

برنامه موشکی ایران قابل مذاکره نیست/انقلاب کردیم که مستقل باشیم