مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 12:102021-12-13اقتصادي

درخشش محصولات شیمی همدان در غرب آسیا با سرمایه گذاری بانک ملی ایران


بانک ملی ایران در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حمایت همه جانبه از بخش تولید، اقدامات گسترده ای را برای پشتیبانی از تولیدکنندگان کشور به عمل آورده است که هر یک از آنان در صنایع مختلف، - بانک ملی ایران در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حمایت همه جانبه از بخش تولید، اقدامات گسترده ای را برای پشتیبانی از تولیدکنندگان کشور به عمل آورده است که هر یک از آنان در صنایع مختلف،علاوه بر اشتغال آفرینی، به صادرات تولیدات خود رو آورده و موفق به ارزآوری برای کشور شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران شرکت شیمی معدنی همدان از جمله این شرکت ها است که توانسته با حمایت های بانک محصولاتی قابل رقابت با بزرگترین برندهای جهانی را تولید و به بازارهای صادارتی عرضه کند.

این شرکت اولین و تنها تولیدکننده کربنات کلسیم رسوبی در ایران و بزرگترین تولیدکننده در منطقه غرب آسیا با نام تجاری برین است.

محصولات شرکت شیمی معدنی همدان طیف گسترده ای از صنایع مانند صنایع رنگ و پوشش های صنعتی، انواع بتانه و سیلانت، خمیرهای آب بندی، صنایع پلیمر، لاستیک، کاغذ، مرکب چاپ، صنایع شوینده و بسیاری از صنایع دیگر که کربنات کلسیم مصرف می کنند را پوشش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش محصولات شیمی همدان در غرب آسیا با سرمایه گذاری بانک ملی ایران

درخشش محصولات شیمی همدان در غرب آسیا با سرمایه گذاری بانک ملی ایران