مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 12:202021-12-13سياسي

عدم تمکین برخی دستگاه های خراسان جنوبی برای هوشمندسازی چاه ها


معاون دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی دستگاه های اجرایی استان برای هوشمند سازی چاه های آب در اختیار تمکین نکرده اند، گفت: اسامی این دستگاه ها برای پیگیری به دادگستری اعلام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند؛ حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه کارگروه پیشگیری از حفر چاه های غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه ها و حاشیه سدها، موضوع کم آبی و کم بارشی سال های اخیر در خراسان جنوبی را قصه پر غصه ای دانست و اظهار داشت: در کنار این پرغصه تر نحوه ورود به استفاده از آبهای زیرزمینی و منابع آبی است.

وی با بیان این که گاهی اوقات شاهد برداشت هایی برای اطلاع دادن تخلفات با نگاه به حوزه آبی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر حفر چاه غیر مجازی مشاهده شود حتما دهیاری ها اطلاع دهند و به عموم مردم نیز باید در بحث کم و کیف استفاده از آب در شرایط کرونایی اطلاع رسانی شده و اگر مشکلی وجود داشته باشد مردم اطلاع دهند.

 لزوم مدیریت پساب فاضلاب  حجت الاسلام وحدانی نیا در مورد پساب تصفیه خانه بیرجند، تاکید داشت: مدیریت پساب تصفیه خانه بیرجند بسیار مهم است و این پساب باید برای مصرف صنعتی یا کشاورزی در اموری که ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تمکین برخی دستگاه های خراسان جنوبی برای هوشمندسازی چاه ها

عدم تمکین برخی دستگاه های خراسان جنوبی برای هوشمندسازی چاه ها