مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-13ورزشي

سفر لاکچری نیست، حق همه است


عزت الله ضرغامی با بیان این که کشورهای رقیب تلاش می کنند صنعت گردشگری در ایران رونق نگیرد، گفت: گردشگری حق همه مردم دنیا است و هیچ کس نمی تواند جلو آن را بگیرد.

- این تفکر اشتباه است که گمان کنیم گردشگری موضوعی لاکچری و تزیینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این اظهارات را درحالی مطرح کرد که هرچند سخن او خطاب به سفیران ایرانی در کشورهای همسایه بود که در حضور مسؤولانی از دفتر مقام معظم رهبری، وزیر امور خارجه، وزیر ورزش و جوانان و رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مطرح شد.

ضرغامی در این گردهمایی اظهار کرد: امروز دیپلماسی فعال در دنیا، دیپلماسی گردشگری است و ارزش ها، ظرفیت ها و داشته های هر کشور از طریق گردشگری به مردم سایر کشورها معرفی می شود.

او بیان کرد: اعتقاد ما بر این است که حتی صدور انقلاب از مسیر گردشگری امکان پذیر است؛ چرا که بر اساس بررسی های انجام شده بیش از 90 درصد گردشگران خارجی که به ایران سفر می کنند، از سفر به ایران احساس رضایت دارند.

او در ادامه به نقش گردشگری در تقویت روابط با کشورهای همسایه اشاره کرد و افزود: به طور حتم گردشگری در این حوزه اهمیت دارد.

درخواست من از شما این است که در هر کشوری که ماموریت دارید به موضوع گردشگری توجه کنید و این موضوع را بدانید که گردشگری دارای اهمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر لاکچری نیست، حق همه است

سفر لاکچری نیست، حق همه است