مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-13سياسي

سهم شهرداری ها در لایحه بودجه 1401 دولت بازنگری شود


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی مشهد با اشاره به اینکه به نظر بسیاری از سهم های مرتبط با خدمات مدیریت شهری دربودجه امسال نادیده گرفته شده و مغفول مانده است، - گفت: با توجه به خدمات گسترده شهرداری ها سهم آن ها در لایحه بودجه 1401 دولت، باید مورد بازنگری قراربگیرد.

حسین حسامی در این خصوص، افزود: بودجه شاهرگ حیاتی هر سازمانی است؛ زیرا سازمان باید تمام فعالیت های مالی اعم از کسب درآمد و پرداخت هزینه ها برای اجرای برنامه های متعدد و متنوع را در چارچوب بودجه مصوب انجام دهد.

وی اضافه کرد: بنابراین بودجه آیینه تمام نمای همه برنامه ها و فعالیت های هرسازمانی بوده و نقش بسیار مهم و حیاتی در توسعه سازمان ها علی الخصوص مدیریت شهری مشهد ایفا می کند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی مشهد با بیان اینکه سهم شهرداری ها علی الخصوص کلان شهر مذهبی مشهد در لایحه بودجه 1401 کشور، نیازمند نگاه ویژه دولتمردان است، اظهارکرد: درنظرداریم با بررسی تخصصی و تعریف اولویت های ویژه برای مدیریت شهری در بودجه 1401 دولت، به سمت اجرای طرح های تحولی و توسعه جهان شهر برکت و کرامت گام برداریم.

حسامی با اشاره به ارائه لایحه پیشنهادی بودجه 1401 کشور از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تنها در سه بند از لایحه 67 صفحه ای بودجه کشور، سهم شهردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم شهرداری ها در لایحه بودجه 1401 دولت بازنگری شود

سهم شهرداری ها در لایحه بودجه 1401 دولت بازنگری شود