مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-13سياسي

دنبال تفرقه و تکفیر هم دیگر نباشیم و به مسائل مذهبی دامن نزنیم


امام جمعه مردم شریف محترم اباد فنوج با تاکید به اینکه امروز بیش از هر زمان نیاز به وحدت انسجام و همدلی مسلمانان است، گفت: به دنبال تفرقه و تکفیر هم دیگر نباشیم و به مسائل مذهبی دامن نزنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مولوی الیاس قاضی امام جمعه مردم آباد فنوج و رییس شورای حل اختلاف شهرستان فنوج در زمینه توهین امام جمعه اهل سنت آزادشهر به اهل بیت (ص) اظهار کرد: آنچه که برای ما وحدت واقعی را بیان کرده قرآن کریم است که برای تمام مسلمانان جهان و تمام فرقه ها ومذاهب حجت است.

وی افزود: ما باید هوشیار بیدار باشیم خدا رو شکر در مملکتی زندگی می کنیم که سکان ان دست شخصیت ودانشمندی هست که عالم هستند وبه فرموده شیخ شلتوت یکی از علمای جامع الازهر مصر این شخصیت نه تنها رهبر ایران هست بلکه رهبر جهان اسلام می باشند پس وقتی قبله یکی قرآن یکی خدا یکی وکعبه یکی هست مجال برای تفرقه نمانده وما اجازه ایجاد تفرقه ندهیم.

امام جمعه مردم شریف محترم اباد فنوج بیان کرد: در این زمان نیاز به وحدت انسجام و همدلی مسلمانان هست، به دنبال تفرقه و تکفیر هم دیگر باشیم و کسی که به مسائل مذهبی دامن بزند، هرکس واقعا بخواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد تا به نفع وهدف خود برسد فردای قیامت درپیشگاه خالق یکتا رسوا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال تفرقه و تکفیر هم دیگر نباشیم و به مسائل مذهبی دامن نزنیم

دنبال تفرقه و تکفیر هم دیگر نباشیم و به مسائل مذهبی دامن نزنیم