مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-13دانش

اصلاح ساختار نظام سلامت را در اولویت قرار دهید


عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نامه ای به شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان دلایل کارشناسی خواستار بررسی بیشتر در خصوص طرح افزایش ظرفیت رشته پزشکی شد و نسبت به اولویت قرار گرفتن اصلاح ساختار نظام سلامت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا رضایت مند عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نامه ای به شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار بررسی بیشتر در خصوص طرح افزایش ظرفیت رشته پزشکی شد.

در ابتدای این نامه آمده است: در هفته های گذشته واکنش های گوناگونی از طرف گروه های مختلف نسبت به مصوبه شورای ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور در مورد افزایش ظرفیت رشته پزشکی مطرح شده است؛ طبق اعلام رسانه های رسمی کشور، تصمیم گیری نهایی در مورد افزایش ظرفیت رشته پزشکی با حضور سران محترم قوا در دستور کار جلسه سه شنبه این هفته شورا قرار دارد.

این تصمیم از آن جهت که بر سلامت آحاد جامعه برای دهه های آینده تاثیر خواهد گذاشت تصمیم بسیار مهمی است و بنابراین طبیعی است که هر کسی-در هر سطحی- که دغدغه سلامت مردم را دارد نسبت به آن بی تفاوت نباشد؛ آنچه در پی می آید تحلیل سرکلاسی یک معلم دانشگاه برای دانشجویان دکترای مدیریت سلامت است که از سر همان دغدغه خطاب به شما بزرگواران منتشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح ساختار نظام سلامت را در اولویت قرار دهید

اصلاح ساختار نظام سلامت را در اولویت قرار دهید