مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 14:052021-12-13حوادث

اطفای پر چالش حریق در بازار نیم آورد اصفهان/ سد معبر، مانع عبور نیروهای امدادی شد


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع آتش سوزی در یک کارگاه طلاسازی در طبقه دوم سرای حکیم واقع در بازار نیم آورد اصفهان و اطفای به موقع آن توسط عوامل آتش نشانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ابراهیم مطلبی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 14 و 46 دقیقه امروز 22 آذرماه، وقوع حریق در یک کارگاه طلاسازی در سرای حاج کریم واقع در بازار نیم آورد اصفهان، به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد که با توجه به موقعیت خطیر منطقه و بازار، ایستگاه های شماره 9 ،17،14و 4 آتش نشانی اصفهان به طور همزمان اکیپ های خود را به محل حادثه اعزام کردند.

وی با بیان اینکه عوامل آتش نشانی ظرف مدت 4 دقیقه در محل حادثه حاضر شدند و با اقدام سریع خود، حریق را اطفای کامل کردند، افزود: وجود سد معبر توسط برخی کسبه در بازار امکان امدادرسانی را با مشکل مواجه کرد.

مطلبی بیان کرد: با وجود اخطارهای قبلی و موارد اعلام شده به بازاریان در خصوص پیامدهای سد معبر در بازار، به دلیل وقوع این تخلف، به غیر از یک مدل از خودروهای آتش نشانی، سایر خودروهای امدادی امکان ورود به بازار را پیدا نکردند و خودروهای وارد شده نیز به دلیل سد معبر در میانه راه، متوقف شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفای پر چالش حریق در بازار نیم آورد اصفهان/ سد معبر، مانع عبور نیروهای امدادی شد

اطفای پر چالش حریق در بازار نیم آورد اصفهان/ سد معبر، مانع عبور نیروهای امدادی شد