مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 14:152021-12-13حوادث

خودایمنی در بازار میدان امام رعایت نمی شود


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه احتمال وقوع آتش سوزی در بازار میدان امام بسیار بالاست، گفت: خودایمنی در سراها و تیمچه های بازار رعایت نمی شود.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه احتمال وقوع آتش سوزی در بازار میدان امام بسیار بالاست، گفت: خودایمنی در سراها و تیمچه های بازار رعایت نمی شود.

ابراهیم مطلبی با اشاره به وقوع آتش سوزی در یک کارگاه طلاسازی در طبقه دوم سرای حکیم واقع در بازار نیم آورد اصفهان، اظهار کرد: ساعت 14 و 46 دقیقه امروز (دوشنبه_ 22 آذرماه) وقوع حریق در یک کارگاه طلاسازی در سرای حاج کریم واقع در بازار نیم آورد اصفهان به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد که با توجه به موقعیت خطیر منطقه و بازار، ایستگاه های شماره 9، 17، 14 و 4 آتش نشانی اصفهان به طور همزمان اکیپ های خود را به محل حادثه اعزام کردند.

وی افزود: عوامل آتش نشانی ظرف مدت 4 دقیقه در محل حادثه حاضر شدند و با اقدام سریع خود، حریق را اطفای کامل کردند.

مطلبی با اشاره به سد معبر توسط برخی کسبه و پیامدهای آن در کاهش امکان امدادرسانی، تصریح کرد: متاسفانه با وجود اخطارهای قبلی و موارد اعلام شده به بازاریان در خصوص پیامدهای سد معبر در بازار، به دلیل وقوع این تخلف، به غیر از یک مدل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودایمنی در بازار میدان امام رعایت نمی شود

خودایمنی در بازار میدان امام رعایت نمی شود