مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 14:152021-12-13سياسي

امام جمعه سنندج: توهین به اهل بیت(ع) حرام شرعی است


توهین به مقدسات خاصتا اهل بیت(ع) خلاف دستورات دین و حرام شرعی است و کسانی که به مقدسات توهین می کنند عامل بیگانگان هستند.

- ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: امروز جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری به وحدت عملی احتیاج دارد.

وی با تاکید براینکه عمل کردن به وحدت از اوجب واجبات است، گفت: امروز جهان اسلام نیازمند وحدتی است که همه مسلمانان را در برگیرد و تحقق این مهم آشوب را از دنیای اسلام ریشه کن خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مهم ترین پیام رسول اکرم (ص) در شرایط سخت آن زمان دعوت جامعه بشریت به حفظ وحدت و یکپارچگی بود، گفت: این پیام برای تمام زمان ها بوده و همه مسلمانان به عنوان درس آموختگان این مکتب باید در مسیر تحقق وحدت عملی و دوری از هر نوع ندای تفرقه ای تلاش کنند.

امام جمعه سنندج در ادامه اظهار کرد: هرگونه توهین به اهل بیت(ع) از سوی پیروان مذاهب، چه شیعه و چه سنی به مقدسات محکوم است.

وی خاطرنشان کرد: چرا با وجود تمام تذکراتی که داده می شود افرادی اقدام به توهین به مقدسات می کنند و بعد با یک عذرخواهی و یا صدور بیانیه می خواهند موضوع را خاتمه دهند.

وی با تاکید براینکه به فرموده مقام معظم رهبری توهین به مقدسات از هر سمتی صورت بگیرد جایز نبوده و آب در آسیاب دشمن ریختن است، عنوان کرد: به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سنندج: توهین به اهل بیت(ع) حرام شرعی است

امام جمعه سنندج: توهین به اهل بیت(ع) حرام شرعی است