مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 14:352021-12-13سياسي

آیا اعمال محدودیت برای کسانی که واکسن کرونا تزریق نکرده اند قانونی است؟


افزایش اعتماد عمومی به واکسیناسیون، آموزش و فرهنگ سازی به جای اجبار و الزام قانونی، اینها نتایجی هستند که می خواهم به آنها اشاره کنم.

به نظر من در روند واکسیناسیون باید از توصیه های اخلاقی و قواعدی همچون انصاف و ایثار با مخالفین و اشخاص مردد مواجه شد - کرسی نظریه پردازی جنبه های حقوقی واکسیناسیون اجباری کرونا برگزار و طی آن اعمال محدودیت های ناشی از عدم واکسیناسیون اقدامی برخلاف قانون اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک کرسی نظریه پردازی جنبه های حقوقی واکسیناسیون اجباری کرونا برای بررسی ابعاد حقوقی اعمال واکسیناسیون اجباری به همت پژوهشکده حقوقی شهر دانش برگزار شد.

جواد جاویدنیا، قاضی دادگستری و معاون سابق دادگستری کل استان تهران، ارائه کننده بحث در این کرسی بود و محمود عباسی، دانشیار و رییس مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و رییس انجمن حقوق پزشکی ایران و نیز، کیوان صداقتی، مدیر حقوقی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ناقدان این نشست بودند که به دبیری علمی راضیه صابری برگزار شد.

آیا اجباری که در اذهان عمومی وجود دارد، واقعاً از نظر قانونی هم اجبار محسوب می شود؟ آیا محرومیت های ایجاد شده برای افرادی که واکسیناسیون انجام نداده اند، منطبق بر قانون اساسی است؟ و اینکه؛ آیا ستاد ملی کرونا می تواند اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا اعمال محدودیت برای کسانی که واکسن کرونا تزریق نکرده اند قانونی است؟

آیا اعمال محدودیت برای کسانی که واکسن کرونا تزریق نکرده اند قانونی است؟