مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 14:502021-12-13سياسي

تکلیف وزارت راه برای پیگیری اتصال دستگاه ها به سامانه املاک


سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس از تکلیف این کمیسیون به وزرات راه و شهرسازی برای پیگیری اتصال دستگاه ها به سامانه املاک و اسکان خبر داد.

- به نقل از خانه ملت، علی خضریان در خصوص جلسه صبح امروز (دوشنبه 22 آذر) کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این جلسه به منظور بررسی آخرین وضعیت سامانه املاک و اسکان و با توجه به آغاز فصل بودجه و پیش بینی های مالیاتی در بودجه سال 1401 و وابسته بودن موضوع اخذ مالیات از خانه های خالی به سامانه املاک و اسکان و با حضور وزیر راه و شهرسازی، مسئولان ارشد سازمان امور مالیاتی، شرکت ثبت اسناد و املاک، شرکت پست و سایر دستگاه های ذی ربط برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه و در ادامه جلسه ای که پیش تر و در شهریور ماه در کمیسیون برگزار شد، ابتدا وزیر از آخرین وضعیت سامانه، گزارشی ارائه کرد.

همچنین آماری در خصوص میزان مشارکت مردم در خوداظهاری املاک و واحدها در این سامانه و در زمان موعد مقرر به اطلاع اعضای کمیسیون رسید.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم تصریح کرد: از آنجایی که اتصال دستگاه های مرتبط نظیر وزارت علوم، شهرداری کلانشهرها، آموزش و پرورش، وزارت نیرو و توانیر، سازمان ثبت و حتی سازمان امور مالیاتی هنوز به سامانه املاک و اسکان به صورت کامل انجام نشده، مقرر شد وزارت را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف وزارت راه برای پیگیری اتصال دستگاه ها به سامانه املاک

تکلیف وزارت راه برای پیگیری اتصال دستگاه ها به سامانه املاک