مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 15:002021-12-13فرهنگي

«قهرمان » اصغر فرهادی نامزد گلدن گلوب 2022 شد


اسامی نامزدهای گلدن گلوب 2022 دقایقی پیش اعلام شد و فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی در بخش بهترین فیلم های بین المللی نامزد شد.

- اسامی نامزدهای گلدن گلوب 2022 دقایقی پیش اعلام شد و فیلم قهرمان اصغر فرهادی در بخش بهترین فیلم های بین المللی نامزد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، پس از یک سال پر تب و تاب برای گلدن گلوب و فشار از نظر بی توجهی به تنوع نژادی در انجمن مطبوعات خارجی هالیوود، سرانجام با تغییراتی که در بدنه این انجمن ایجاد شد هفتاد و نهمین دوره جوایز گلدن گلوب شروع به کار کرد.

در بخش بهترین فیلم بین المللی کوپه شماره 6 ، ماشین مرا بران ، دست خدا و مادران موازی با قهرمان اصغر فرهادی در میان نامزدها جای گرفته اند.

شماری از فیلم های مطرح امسال چون بلفاست ، تیک، تیک…بوم ، پیتزا لیکوریک ، قدرت سگ ، داستان وست ساید ، تل ماسه و شاه ریچارد در میان فهرست نامزدهای این جوایز جای دارند.

از جمله در بخش کارگردانی که کنت برانا برای بلفاست ، جین کمپیون برای قدرت سگ ، مگی جیلنهال برای دختر گمشده ، استیون اسپیلبرگ برای داستان وست ساید و دنی ویلنو برای تل ماسه نامزد شده اند.

در بخش بهترین بازیگر زن یک فیلم موزیکال یا کمدی ماریون کوتیار برای آنت ، آلانا هیم برای پیتزا لیکوریک ، جنیفر لارنس برای به بالا نگاه نکن ، اما استون برای کروئل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قهرمان » اصغر فرهادی نامزد گلدن گلوب 2022 شد

«قهرمان » اصغر فرهادی نامزد گلدن گلوب 2022 شد