مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 15:152021-12-13حوادث

جزییاتی از بروز حادثه برای دانش آموز مدرسه المهدی چهاردانگه ساری


مدیر آموزش و پرورش چهاردانگه ساری به بیان جزییاتی از بروز حادثه برای دانش آموز مدرسه شبانه روزی المهدی پشتکوه این بخش پرداخت.

- با بیان اینکه دو دانش آموز مدرسه شبانه روزی المهدی روز شنبه قبل از رسیدن به مدرسه تصمیم به بازگشت به منزل می گیرند وبا یک دستگاه نیسان روانه خانه می شوند، افزود: یکی از آنان به دلیل بازشدن در خودرو نیسان از ماشین پرت می شود و این حادثه سبب آسیب وی شده است.

وی با بیان اینکه این دو دانش آموز به مدرسه نیامده بودند و در مسیر بازگشت به خانه یکی از انان دچار حادثه شد، گفت: اکنون دانش آموز آسیب دیده مقطع متوسطه دوم در بیمارستان تحت مداوا است.

وی افزود: در منطقه برای دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول که نیازمند سرویس مدارس هستند، خدمات دهی می کنیم و بخشی از هزینه سرویس ها از سوی خانواده و مابقی از سوی آموزش وپرورش تأمین می شود.

خلیلی با اظهار اینکه سرویس دهی به دانش آموزان متوسطه دوم انجام می شود و دانش آموزان خودشان به مدرسه می آیند، نداشتن بودجه و استقبال نکردن خانواده ها را دلیل عدم ارائه خدمات سرویس دهی بیان کرد و گفت: 370 دانش آموز متوسطه دوم در بخش وجود دارد که 50 دانش آموز در دبیرستان شبانه روزی المهدی تحصیل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از بروز حادثه برای دانش آموز مدرسه المهدی چهاردانگه ساری

جزییاتی از بروز حادثه برای دانش آموز مدرسه المهدی چهاردانگه ساری