مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 16:202021-12-13سياسي

خط قرمزهای رانندگی چیست؟


یکی از قوانینی که هر راننده ای باید به آن پایبند باشد حرکت با سرعت مجاز است و تخطی از آن ممکن است اتفاقات ناگواری را به دنبال داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مصطفی دالوند بیان داشت: رانندگی یکی از کارهای پراسترس است و بعضی اوقات افرادی که قانونمند و رانندگی خوبی دارند را نیز می تواند وادار به خشونت کند، اما همه ما می دانیم که این راهش نیست، بهتر است در رفتارهایمان حین رانندگی مانند هر فعالیت اجتماعی دیگر، خط قرمز را مشخص کنیم.

وی افزود: بعضی ها ممکن است فکر کنند رانندگی، حرکت از نقطه مبدأ به مقصد خلاصه می شود، اما مسئله فقط راندن اتومبیل و رسیدن به محل مورد نظر نیست، فرهنگ رانندگی هم مثل مقوله مرتبط با جامعه مدنی با اهمیت است و قوانین خاص خودش را دارد.

رییس پلیس راه استان با تاکید بر اینکه نباید بیش از حد تند برانیم، گفت: سرعت مجاز را رعایت کنیم، سرعت بالا نه تنها ممکن است برای ما گران تمام شود بلکه زندگی همه افرادی که به نحوی در مسیر شما قرار می گیرند را نیز به خطر می اندازد.

وی با اشاره به این نکته که سرعت بالا خطرناک است، گفت: سرعت پایین تر از حد مجاز نیز مشکل آفرین خواهد بود، برای مثال در آزادراه حرکت کردن با سرعت پایین کار اشتباهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمزهای رانندگی چیست؟

خط قرمزهای رانندگی چیست؟