مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 17:402021-12-13سياسي

پرستاران برای مراقبت از مردم به آتش کرونا زدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه 155 پرستار در کشور به مقام شهید مدافع سلامت نائل آمده اند، گفت: این عزیزان برای صیانت از مردم جان خود را به آتش کرونا کشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا زالی در مراسم آیین تکریم از مقام پرستار، نامگذاری روز پرستار همزمان با ولادت حضرت زینب سلام الله علیها، قهرمان کربلا را بسیار درخشان و نوید برای جامعه پرستاری توصیف کرد و افزود: حضرت زینب (ع) سلحشورانه حرکت پرشور امام حسین (ع) را ادامه داد، صفات و فضائل ایشان و نامگذاری روز پرستار همزمان با ولادت این بانوی قهرمان نشان از جایگاه والای پرستاری دارد.

وی با اشاره به فرمایشات زدند و از جان مایه گذاشتند.

وی با بیان اینکه در روزهای سخت نبرد با کرونا و در شرایطی که حتی تأمین وسایل حفاظتی تبدیل به یک بحران شده بود، پرستاران صحنه دفاع از مردم را خالی نکردند، گفت: در روزهایی که ترس و اضطراب ناشی از کرونا انسان ها را ناگزیر به رعایت فاصله گذاری اجتماعی کرده بود، پرستاران جایگاه ممتاز خدمت رسانی را ترک نکردند.

زالی با اشاره به جانفشانی پرستاران در سخت ترین روزهای کرونایی تاکید کرد: بخش کثیری از شهدای عرصه سلامت را جامعه پرستاری تشکیل می دهند، از خودگذشتگی این عزیزان ستودنی و غرور انگیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران برای مراقبت از مردم به آتش کرونا زدند

پرستاران برای مراقبت از مردم به آتش کرونا زدند