مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 17:452021-12-13اقتصادي

شاخص آماده به کاری در فولاد اکسین 91 درصد است


معاون بهره برداری شرکت فولاد اکسین گفت: در حوزه بهره وری و طبق استاندارد جهانی عدد 84% مطلوب است اما شاخص آماده به کاری خط تولید فولاد اکسین به 90  تا 91% می رسد .

- محسن ابوعلی، معاون بهره برداری شرکت فولاد اکسین خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: در سال 1400 و بعد از تغییر مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، تیم مدیریتی جدید با نگاهی تازه مسیر پیشرفت و ترقی را ادامه داد؛ در این میان انتصاب مدیرعامل جدید آقای آسیابان که از بدنه شرکت بوده و جزو نفراتی هستند که  از زمان آغاز فعالیت مجتمع در سال 1386 در مجموعه بودند، سبب شد تا با ایجاد همدلی در پرسنل و مدیران شرکت، از همان ابتدا تغییر ساختار و نگرش به وجود آید و فرایند رشد مجموعه تسریع شود.

 ‏ ابوعلی در رابطه با راندمان های شرکت در حوزه بهره وری افزود: در حوزه بهره وری و طبق شاخص های استاندارد جهانی عدد 84% مطلوب است و این در حالی است آماده به کاری خط تولید ما 90  تا 91% است و این یعنی ما در فولاد اکسین توانستیم شاخص 84% را به 91 % ارتقا بدهیم و در حد استاندارد شرکتهای اروپایی قرار بگیریم.

این مقام مسئول در شرکت اکسین با اشاره به افزایش تولید در این مجموعه ادامه داد: در شرایط کنونی کاهش توقفات اضطراری در کمترین مقدار مجاز خود قرار دارد و این سبب شده تا ما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص آماده به کاری در فولاد اکسین 91 درصد است

شاخص آماده به کاری در فولاد اکسین 91 درصد است