مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 18:152021-12-13سياسي

برای تامین مالی پروژه های نوآورانه با مشکل مواجه هستیم


به رغم اینکه تامین مالی نوآوری و تحقیق و توسعه یکی از مهم ترین موضوعات است اما طی سال های اخیر در تأمین مالی پروژه های نوآورانه با مشکلاتی بوده ایم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: به رغم اینکه تامین مالی نوآوری و تحقیق و توسعه یکی از مهم ترین موضوعات است اما طی سال های اخیر در تأمین مالی پروژه های نوآورانه با مشکلاتی بوده ایم.

هادی معماریان در جلسه ای که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد، افزود: علی رغم اینکه در شرایط تحریم قرار داریم و ارتباطمان با برخی کشورها که در حوزه پژوهش و نوآوری حرف برای گفتن دارند، دچار مشکل بوده ولی پژوهشگران ما و دانشگاهیان فوق العاده خوب عمل کردند.

وی تصریح کرد: ما به نسبت ورودی در حوزه پژوهش، خروجی فوق العاده خوبی داشته ایم؛ به طوری که برای اولین مرتبه در جمع کشورهای دست یافته به نوآوری قرار گرفتیم.

معماریان بیان کرد: هر چند در حوزه نوآوری به نقطه خوبی رسیدیم اما اینکه چرا تاکنون نوآوری، پژوهش و تحقیقات در کشور ما به خوبی تبدیل به ثروت نشده، جای سوال دارد.

وی عملکرد تنظیمی را در حوزه نوآوری که به قانون گذاری مرتبط است، یکی از ضعف های موجود در حوزه نوآوری دانست و گفت: در حمایت از شرکت های دانش بنیان، نوآوران، خلاقان، پارک های علم و فناوری و مراکز نوآوری رشد هنوز قانون گذاری خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تامین مالی پروژه های نوآورانه با مشکل مواجه هستیم

برای تامین مالی پروژه های نوآورانه با مشکل مواجه هستیم