مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 18:202021-12-13اقتصادي

ایجاد بخش اختصاصی برای اقتصاد فناوری اطلاعات در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با اشاره به افزایش مزیت های منطقه ویژه اقتصادی برای سرمایه گذاری، گفت: بخش اختصاصی برای اقتصاد فناوری اطلاعات بزودی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان راه اندازی می شود که جزییات بیشتر آن اعلام می شود.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با اشاره به افزایش مزیت های منطقه ویژه اقتصادی برای سرمایه گذاری، گفت: بخش اختصاصی برای اقتصاد فناوری اطلاعات بزودی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان راه اندازی می شود که جزییات بیشتر آن اعلام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله بهرامشاهی عصر امروز 22 آذر در دیداربا محسن جلال پور رییس سابق اتاق بازرگانی کرمان با اشاره به تغییر رویکرد و سیاست گذاری منطقه با ورود مدیریت جدید اظهار کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران به عنوان بزرگترین شریک اقتصادی ما در منطقه است که باید محور منطقه قرار بگیرد و طرح های شرکت مس و صنایع جنبی مس در منطقه پررنگ تر دیده شود.

وی افزود: در فاز دوم، برنامه این است که هلدینگ های بزرگ حاکمیتی ورود کنند که بخشی از طرح های منطقه را راه اندازی کنند، در فاز سوم بخش خصوصی که در شهرستان سرمایه در گردش بزرگی دارند ورود کنند که یا به صورت مشارکتی یا خصوصی سرمایه گذاری کنند و بر اساس این سه محور جلو می رویم که بتوانیم منطقه را به رشد خوبی برس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بخش اختصاصی برای اقتصاد فناوری اطلاعات در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

ایجاد بخش اختصاصی برای اقتصاد فناوری اطلاعات در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان