مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 18:202021-12-13ورزشي

شکایت 3 میلیون یورویی یک شرکت خارجی از فدراسیون فوتبال


شکایت مربوط در ارتباط با بازی دوستانه تیم های ملی ایران و ونزوئلا در 22 آبان 1396 انجام شده که در کشور هلند برگزار شد و شاگردان کارلوس کی روش برنده این مسابقه شدند اما شرکت مذکور ادعا کرده که فدراسیون فوتبال وقت، - به پیام ها و مکاتبات این شرکت برای پرداخت حق و حقوق آن ها پاسخ نداده است.

یک شرکت خارجی در زمینه برگزاری بازی های تدارکاتی، از فدراسیون فوتبال به علت عدم تعهد به قراردادی که مربوط به سال 96 است، در فیفا شکایت کرده و خواستار غرامت 3 میلیون یورویی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک شرکت خارجی که مسئولیت هماهنگی و برگزاری دیدارهای تدارکاتی و دوستانه را بر عهده دارد، با شکایت از فدراسیون فوتبال ایران در فیفا، خواستار غرامت سه میلیون یورویی از این فدراسیون شده است.

این شکایت به علت عدم تعهد فدراسیون فوتبال به پرداخت حق و حقوق این شرکت در ارتباط با هماهنگی و برگزاری یک بازی دوستانه طرح شده است.

شکایت مربوط در ارتباط با بازی دوستانه تیم های ملی ایران و ونزوئلا در 22 آبان 1396 انجام شده که در کشور هلند برگزار شد و شاگردان کارلوس کی روش برنده این مسابقه شدند اما شرکت مذکور ادعا کرده که فدراسیون فوتبال وقت، به پیام ها و مکاتبات این شرکت برای پرداخت حق و حقوق آن ها پاسخ نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت 3 میلیون یورویی یک شرکت خارجی از فدراسیون فوتبال

شکایت 3 میلیون یورویی یک شرکت خارجی از فدراسیون فوتبال