مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 19:302021-12-13بين الملل

ادامه رایزنی گروه های سیاسی عراق برای برون رفت از بحران سیاسی


دیدار هیاتی از حزب دموکرات کردستان با رهبر جریان حکمت ملی عراق و دیدار هیاتی از نهاد چهارچوب هماهنگی(گروه های شیعی) با ائتلاف سنی العزم از جمله دیدارهای فشرده این روزهای گروه های سیاسی عراق برای برون رفت از بحران سیاسی پس از انتخابات این کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف دوله القانون به رهبری نوری المالکی نخست وزیر اسبق عراق و از اعضای نهاد چارچوب هماهنگی (گروه های شیعی معترض به نتیجه انتخابات عراق) روز دوشنبه اعلام کرد که هیاتی از این نهاد امروز با ائتلاف تازه تاسیس شده العزم در بغداد دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازصورت گیرد، شان و جایگاه همه گروه های سیاسی که در این انتخابات برنده شده اند، قوی تر می شود.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همه گروه های سیاسی را به امتیازدهی به منظور حفظ منافع ملی کشور دعوت کرد و گفت:  دولت پیش روی عراق وظیفه سنگینی در همه ابعاد خدماتی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی دارد و از همین رو باید بر اساس معادله ای ثابت و محکوم تشکیل شود تا در همه سطوح توازن را ایجاد کند.

رسانه های عراقی روز شنبه از تشکیل یک ائتلاف سنی جدید در عراق به ریاست خمیس الخنجر رییس ائتلاف عزم و متشکل از 34 نماینده خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه رایزنی گروه های سیاسی عراق برای برون رفت از بحران سیاسی

ادامه رایزنی گروه های سیاسی عراق برای برون رفت از بحران سیاسی