مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 20:352021-12-13اجتماعي

جزییات استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس/ جمع آوری 98 هزار بخاری نفتی


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در ابتدای سال 1396، در حدود 145 هزار کلاس درس با بخاری های نفتی و گازی گرم می شد و برنامه ریزی جامع برای حذف آنها در سال 1397 آغاز شد.

- مهراله رخشانی مهر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گفت وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس در خصوص استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس، اظهار کرد: در سال 1396، جمع آوری بخاری های نفتی با توجه به خطرآفرین بودن آنها در مدارس، به عنوان اولویت کاری این سازمان قرار گرفت.

وی افزود: در ابتدای سال 1396، در حدود 145 هزار کلاس درس با بخاری های نفتی و گازی گرم می شد و برنامه ریزی جامع برای حذف آنها در سال 1397 آغاز شد.

رخشانی مهر با اشاره به اینکه استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس یکی از اولویت های اصلی مجموعه عمرانی آموزش و پرورش بود، خاطر نشان کرد: طی سال های 1396 تا 1399، سامانه گرمایشی قریب به 98 هزار کلاس درس استانداردسازی شد.

وی تصریح کرد: حدود 47 هزار بخاری گازی یا نفتی اکنون در کلاس های درس وجود دارد که برنامه ریزی لازم برای جایگزینی آنها با سامانه های استاندارد به انجام رسیده است.

رخشانی مهر با بیان اینکه پیگیری های لازم در خصوص جایگزینی سامانه های استاندارد با بخاری های نفتی و گازی به صورت جدی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس/ جمع آوری 98 هزار بخاری نفتی

جزییات استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس/ جمع آوری 98 هزار بخاری نفتی