مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 02:352021-12-13سياسي

نخستین دوره تخصصی دوبله در زنجان برگزار می شود


سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه زنجان از افتتاح نخستین دوره تخصصی دوبله به همت مرکز آفرینش های هنری بسیج این استان خبر داد.

- مصطفی دودانگه، سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه روشنگری و تربیت جوانان با بصیرت و انقلابی از اهداف همزمان باید دو اقدام مقابله با توطئه های دشمن و تمرکز و انسجام برای کنشگری و هجوم به دشمن در این حوزه را در دستور کار خود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر گاهی از سوی دشمن دچار آسیب می شویم باید به درون جامعه خود بازگردیم؛ خلاءهایی در کشور وجود دارد که باید برطرف شود و یا ظرفیت های بالقوه ای وجود دارد که باید به صورت بالفعل در بیاید، خاطرنشان کرد: تولید انیمیشن در سازمان بسیج به صورت گسترده در کشور بخشی از این ظرفیت بالقوه جوانان در حوزه مجازی را به صورت بالفعل درآورده است.

دودانگه در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان ما در عرصه های فرهنگی و فضای مجازی به دنبال تغییر اذهان، افکار، باورها و رفتار ما هستند و از همین جهت در یک جنگ تمام عیار نرم و فرهنگی با آنها قرار گرفته ایم، بیان کرد: تا کنون بصورت محدود و کم از ظرفیت عظیم بسیج استفاده شده است و باید تلاش شود تا از این ظرفیت بسیج به ویژه در حوزه انیمیشن و تولید محتوا هنری  حداکثر استفاده را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دوره تخصصی دوبله در زنجان برگزار می شود

نخستین دوره تخصصی دوبله در زنجان برگزار می شود