مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 04:052021-12-14اجتماعي

نیاز سیستان و بلوچستان به فضای آموزشی با دیگر استان ها متفاوت است


رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: نیاز کمی و کیفی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به فضای آموزشی با دیگر استان های کشور متفاوت است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: نیاز کمی و کیفی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به فضای آموزشی با دیگر استان های کشور متفاوت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- قفلی اظهار کرد: خط مشی جدید خیرین در مسیر توسعه هنرستان ها و مراکز مهارتی و کارگاهی است که در این بین سیستان و بلوچستان نیازی متفاوت با دیگر استان های کشور دارد.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی حرکت به سمت فناوری های جدید در حوزه ساخت و ساز به ویژه نوع جدید ساختمان سازی یک ضرورت است و بهره گیری از سازه سبک پیش بینی می شود.

وی افزود: باید به دنبال کاهش هزینه های ساختمانی در احداث مدارس باشیم تا بتوانیم تعهد بیشتری را اجرا کرده و تامین فضاها را به صورت حداکثری پیش ببریم.

قفلی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مدرسه یاری در کنار مدرسه سازی اشاره کرد و گفت: آموزش معلمان و توانمندسازی نیروها یک امر مهم و اجتناب ناپذیر است و بهتر است بگوییم این موضوع در بخش هنرستانی و مهارتی با توجه به نیاز دانش آموزان و شرایط کنونی جامعه یک اصل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز سیستان و بلوچستان به فضای آموزشی با دیگر استان ها متفاوت است

نیاز سیستان و بلوچستان به فضای آموزشی با دیگر استان ها متفاوت است