مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 04:302021-12-14اقتصادي

نام نویسی بیش از 5هزار اسدآبادی در طرح نهضت ملی مسکن


رییس اداره راه و شهرسازی اسدآباد از ثبت نام پنج هزار و 478 نفر در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: این تعداد از افراد نسبت به نام نویسی خود در طرح فوق در سامانه وزارت راه و شهرسازی اقدام کرده اند.

- جواد کرمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه ثبت نام در این طرح تا پایان آذرماه تمدید شده و متقاضیان با مراجعه به سایت www.

saman.

mrud.

ir می توانند درخواست خود را ثبت کنند اظهار کرد: میزان وام پیش بینی شده برای هر واحد در شهر اسدآباد 300 میلیون تومان بوده که سود اعلامی این تسهیلات برای سه دهک اول 5 درصد، دهک های میانی 9 درصد و دهک های بالا 12 درصد است.

وی میزان آورده اولیه متقاضیان احراز شرایط شده در این طرح را 40 میلیون تومان برشمرد و تصریح کرد: وام ودیعه مسکن به متقاضیانی که متاهل بوده و از سال 84 فاقد ملک و نیز دارای اجاره نامه رسمی باشند پرداخت خواهد شد.

کرمی با اشاره به اینکه ثبت نام این تسهیلات نیز تا پایان آذرماه تمدیدشده و متقاضیان می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند، خاطر نشان کرد: ثبت نام و پالایش متقاضیان توسط سامانه وزارت راه و شهرسازی انجام شده و به بانک های عامل برای پرداخت معرفی خواهند شد.

رییس راه و شهرسازی اسدآباد با بیان اینکه این تسهیلات سه ساله و با سود 13 درصد خواهد بود یاد آور شد: در فاز اول که مبلغ وام ودیعه افزون بر 15میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی بیش از 5هزار اسدآبادی در طرح نهضت ملی مسکن

نام نویسی بیش از 5هزار اسدآبادی در طرح نهضت ملی مسکن