مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-14اقتصادي

ضرورت ایجاد روز بازارها در ملایر ‏


معاون خدمات شهری شهرداری ملایر با تاکید بر لزوم راه اندازی روزبازارها در این شهر، گفت: ‏درصدد هستیم که ظرف یک سال آینده طرح مطالعاتی ایجاد روز بازارها را در شهر ملایر به ‏اتمام برسانیم تا مشکلات سد معبر و دستفروشانی که در نقاط مختلف شهر به دستفروشی می ‏پردازند، - برطرف شود.

‏ مجتبی داوری در گفت وگو با ایسنا، افزود: در سال های اخیر دست فروشان در سطح شهر ساماندهی شده اند و گاراژی واقع در روبروی خیابان عارف به دست فروشانی که از روستا به شهر مراجعه می کنند، اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه حدود 98 درصد بانوان و آقایانی که از روستاها محصولات خود را برای فروش به شهر ملایر می آورند، در این مکان جمع می شوند، اظهارکرد: برای ساماندهی دستفروشان جلسات متعددی برگزار شده است.

داوری تصریح کرد: ایجاد روز بازارها در شهر ملایر یک فرایند زمان بر بوده و باید زمین مناسب و مکان لازم برای این کار اختصاص داده شده، همچنین دستورالعمل های لازم برای اشخاصی که در این بازارها به فروش محصولات خود می پردازند، باید تدوین و برای آنها ساعت کار تعریف شود.

معاون خدمات شهری شهرداری ملایر درباره افرادی که در کنار خیابان شهید وفایی روبروی انبار غله، به فروش طیور زنده و ذبح غیرقانونی آن می پردازند، گفت: این کار علاوه بر ایجاد سد معبر، صحنه زننده ای را ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد روز بازارها در ملایر ‏

ضرورت ایجاد روز بازارها در ملایر ‏