مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 06:202021-12-14ورزشي

کرمانشاه قهرمان لیگ تندرستی ایران شد


رییس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه از قهرمانی استان در رقابت های لیگ تندرستی ایران خبر داد.

- نریمان رحمانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به پایان رقابت های لیگ تندرستی ایران، اظهار کرد: لیگ تندرستی یکی از طرح های ویژه فدراسیون ورزشهای همگانی برای کاهش کم تحرکی مردم در دوران کرونا بود که نخستین دوره آن سال گذشته برگزار شد و دومین دوره آن امسال با قهرمانی مقتدرانه استان کرمانشاه به پایان رسید.

وی افزود: این دوره از رقابت های لیگ از اواخر مهر با حضور 450 هیات استانی و شهرستانی آغاز شد و طی روزهای اخیر به پایان رسید که استان کرمانشاه با بهترین عملکرد توانست در جایگاه نخست قرار گیرد.

رییس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه اضافه کرد: در پایان این رقابت ها و پس از جمع بندی امتیازها، استان کرمانشاه با دارا بودن دو میلیون نفر جمعیت و کسب 177 هزار و 201 امتیاز توانست با اقتدار در جایگاه قهرمانی قرار گیرد.

وی افزود: قهرمانی استان کرمانشاه در این دوره از رقابت های لیگ تندرستی ایران درحالیست که استان نایب قهرمان یعنی گلستان 75 هزار امتیاز از ما فاصله داشت و استان سمنان هم سوم شد.

رحمانی در ادامه با بیان اینکه در این لیگ علاوه بر ارزیابی استانی، شهرستان های فعال هم مورد ارزیابی قرار گرفتند، گفت: پنج شهرستان کرمانشاه در بین 450 شهرستان ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه قهرمان لیگ تندرستی ایران شد

کرمانشاه قهرمان لیگ تندرستی ایران شد