مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-14بين الملل

نگاهی به کتاب زندگی اشرف مروان / کلاهی که مصری ها سر اسراییل گذاشتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آرون برگمان، نویسنده و تاریخ پژوه انگلیسی_اسراییلی که کتاب هایی درباره اسراییل و جنگ های رژیم صهیونیستی دارد، - کتاب جاسوسی که سقوط کرد درباره زندگی و کارنامه اشرف مروان داماد جمال عبدالناصر است که پس از جنگ اعراب و اسراییل به جاسوسی برای سازمان موساد پرداخت، اما در واقع در خدمت مصر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آرون برگمان، نویسنده و تاریخ پژوه انگلیسی_اسراییلی که کتاب هایی درباره اسراییل و جنگ های رژیم صهیونیستی دارد، متولد 1958 است و سال 2016 کتابی را با عنوان جاسوسی که سقوط کرد (The spay who fell to earth) منتشر کرد.

این نویسنده که در حمله اسراییل به لبنان در سال 1982 به عنوان افسر توپخانه در خدمت ارتش اسراییل بود، به واسطه کنجکاوی هاو پیگیری های مستمرش، سال 2002 نام واقعی یک جاسوس مصری را فاش کرد؛ به گفته خودش بلندپایه ترین جاسوس اسراییل و چه بسا مهم ترین جاسوس در تاریخ جاسوسی مدرن.

کتابی که او با عنوان جاسوسی که سقوط کرد منتشر کرد، شرح ماجراهای مربوط به این افشاگری و برملا شدن هویت آن جاسوس اسراییلی است که سال 2007 به طور مشکوکی در لندن درگذشت.

جاسوس مورد اشاره، اشرف مروان داماد جمال عبدالناصر رییس جمهور مصر است و مخاطبی که کتاب آرون برگمان را به دست می گیرد، اگر با مروان، آشنایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به کتاب زندگی اشرف مروان / کلاهی که مصری ها سر اسراییل گذاشتند

نگاهی به کتاب زندگی اشرف مروان / کلاهی که مصری ها سر اسراییل گذاشتند