مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-14سياسي

تقدیر از اقدام دادستان برای پلمب کمپ گردشگری بشرویه


جمعی از جوانان شهرستان بشرویه در نامه ای به رییس قوه قضاییه از اقدام دادستان این شهر حمایت کردند.

- اخیرا یکی از کمپ های گردشگری شهرستان بشرویه به دلیل برگزاری پارتی و وقوع اعمال غیر اخلاقی به دستور دادستان شهرستان بشرویه پلمب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اقدام انقلابی علاوه بر بازتاب گسترده در رسانه های داخلی و خارجی، باعث خوشحالی مردم شهرستان بشرویه شد همچنین امام جمعه ی بشرویه نیز در خطبه های نماز جمعه صراحتا و قاطعانه از این اقدام حمایت و تحسین کرد.

در همین راستا جمعی از جوانان شهرستان بشرویه در نامه ای خطاب به رییس قوه ی قضاییه از دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بشرویه حمایت کردند.

متن نامه بدین شرح است: بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـنِ الرَّحِیمِ عدالت تندروی نیست، حق گرایی است، توجه به حقوق آحاد مردم است، جلوگیری از ویژه خواری است، جلوگیری از تجاوز و تعدی به حقوق مظلومان است.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ـ 12/05/84 جناب حجت الاسلام والمسلمین اژه ای ریاست محترم قوه قضاییه سلام علیکم یقینا می توان در کل نظامات عالم، نظام جمهوری اسلامی ایران را تنهاترین نظام اسلامی مردم محور دانست که با حکمت و تدبیر امام راحل و مدیریت رهبر فرزانه و حکیم توانسته است به سلامت ایستگاه 40 ام را در نوردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از اقدام دادستان برای پلمب کمپ گردشگری بشرویه

تقدیر از اقدام دادستان برای پلمب کمپ گردشگری بشرویه