مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-14اجتماعي

مشکل گرمایشی در سطح مدارس استان نداریم/ آزمون ها حضوری برگزار می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: با دریافت هر دو دُز واکسن کرونا برای معلمان و دانش آموزان و همچنین رعایت فاصله ها، گزارشی مبنی بر شیوع بیماری کرونا داده نشده و کلاس ها در حال برگزاری به صورت حضوری است.

- ایسنا/ایلام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: با دریافت هر دو دُز واکسن کرونا برای معلمان و دانش آموزان و همچنین رعایت فاصله ها، گزارشی مبنی بر شیوع بیماری کرونا داده نشده و کلاس ها در حال برگزاری به صورت حضوری است.

امیر مهردادی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص سیستم گرمایش مدارس سطح استان اظهار کرد: در صورت بروز مشکل در سیستم گرمایشی مدارس سریعا با همکاری نوسازی مدارس، نواقص و خرابی ها مرتفع می شود و در حال حاضر با حداقل مشکلات در این حوزه روبرو هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: بیش از 97 درصد همکاران فرهنگی دو دُز واکسن کرونا را تزریق کرده و خوشبختانه صددرصد دانش آموزان قبل از بازگشایی مدارس و کمی پس از آن واکسن را دریافت کرده اند و این شرایط را برای برگزاری مدارس به صورت حضوری فراهم نموده است.

وی با بیان اینکه شرایط بهداشتی در مدارس استان مناسب است، خاطر نشان کرد: گزارشی مبنی بر ابتلای همکاران یا دانش آموزان به کرونا ویروس داده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل گرمایشی در سطح مدارس استان نداریم/ آزمون ها حضوری برگزار می شود

مشکل گرمایشی در سطح مدارس استان نداریم/ آزمون ها حضوری برگزار می شود