مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-14ورزشي

برگزاری 17 کارگاه عملی و تئوری کوه نوردی در بام سبز شیراز


شیراز _ علاقه مندان به کوه نوردی در روز جهانی کوهستان، از نزدیک با 17 رشته تخصصی زیرمجموعه ی کوه نوردی و صعودهای ورزشی در بام سبز شیراز آشنا می شوند.

- رییس هیأت کوه نوردی و صعودهای ورزشی استان فارس در گفتگو با خبرنگار مهر ، بیان داشت: روز جمعه 26 آذرماه به مناسبت روز جهانی کوهستان، همایش بزرگی با همکاری باشگاه های کوه نوردی و صعودهای ورزشی، در بام سبز شیراز برگزار می شود.

حمیدرضا ایزدی با بیان اینکه 26 باشگاه کوه نوردی دارای مجوز از هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی استان فارس و اداره کل ورزش و جوانان فارس، در استان فعال هستند، افزود: در این همایش، 14 باشگاه رسمی این هیئت با برگزاری کارگاه های تئوری و عملی، مردم را با زیرشاخه های کوه نوردی و صعودهای ورزشی آشنا می کنند.

وی با اشاره به حضور مربیان و مدرسان رسمی فدراسیون کوه نوردی و پیشکسوتان این رشته در همایش روز جهانی کوهستان اظهار داشت: کارگاه هایی که باشگاه های حاضر در همایش برگزار می کنند در زمینه های کوهپیمایی، حفاظت از محیط زیست کوهستان، دیواره نوری، سنگ نوردی طبیعت، سنگ نوردی سالنی، دره نوردی، غارنوردی، هیمالیانوردی، اسکی کوهستان، تیرول، امداد و نجات در کوهستان، دوی کوهستان، دوچرخه سواری کوهستان، همگانی، سیمرغ قله ها، پزشکی کوهستان، تجهیزات و لوازم تخصصی کوهستان خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 17 کارگاه عملی و تئوری کوه نوردی در بام سبز شیراز

برگزاری 17 کارگاه عملی و تئوری کوه نوردی در بام سبز شیراز