مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 07:102021-12-14اقتصادي

کمیته امداد: کد کیو آر بر روی همه صندوق صدقات کشور نصب می شود


شفاف سازی و افزایش اعتماد عمومی، سرعت و دقت در انجام کمک های مردمی، کمک رسانی سریع تر به مددجویان و جلوگیری از استهلاک پول ملی از اهداف سامانه پرداخت الکترونیکی صدقه است.

- کمیته امداد: کد کیو آر بر روی همه صندوق صدقات کشور نصب می شود شفاف سازی و افزایش اعتماد عمومی، سرعت و دقت در انجام کمک های مردمی، کمک رسانی سریع تر به مددجویان و جلوگیری از استهلاک پول ملی از اهداف سامانه پرداخت الکترونیکی صدقه است.

مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های کمیته امداد کشور گفت: با راه اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی صدقه، برروی تمامی صندوق های صدقات برچسب کیو آر نصب می شود که مردم با استفاده از گوشی های هوشمند و اسکن کد می توانند کمک های خود را به صورت الکترونیکی به حساب این نهاد واریز کنند.

علیرضا محمدی در گفت و گو با ایرنا افزود: با نصب کد QR بر روی صندوق صدقات، دیگر نیازی نیست مردم مانند گذشته صدقات را به صورت نقدی پرداخت کنند؛ با انجام این کار کمک های مردمی در اسرع وقت به دست جامعه هدف می رسد.

وی اضافه کرد: شفاف سازی و افزایش اعتماد عمومی، سرعت و دقت در انجام کمک های مردمی، کمک رسانی سریع تر به مددجویان و جلوگیری از استهلاک پول ملی از اهداف سامانه پرداخت الکترونیکی صدقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد: کد کیو آر بر روی همه صندوق صدقات کشور نصب می شود

کمیته امداد: کد کیو آر بر روی همه صندوق صدقات کشور نصب می شود