مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-14بين الملل

روسیه مانورهای نظامی در آسیای مرکزی را افزایش می دهد


فرمانده نیروهای مسلح منطقه نظامی مرکزی روسیه اعلام کرد این کشور با توجه به تهدیدات نظامی در سال 2022 میلادی تعداد مانورهای مشترک با کشورهای آسیای مرکزی را افزایش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، الکساندر لاپین  فرمانده نیروهای مسلح منطقه نظامی مرکزی روسیه از افزایش تعداد رزمایش های نظامی در خاک کشورهای آسیای مرکزی در سال آینده میلادی خبر داد.

وی در این مورد گفت: با توجه به افزایش تهدیدات نظامی در منطقه آسیای مرکزی به منظور توسعه بیشتر توانایی و مهارت های نیروهای ائتلاف و مشترک در سال 2022 میلادی تعداد رویدادهای آموزشی مشترک را افزایش خواهیم داد.

بنابر سخنان فرمانده منطقه نظامی مرکزی روسیه، رزمایش مشترک به همراهی نیروهای حافظ صلح پیمان امنیت جمعی تحت عنوان برادری فناناپذیر-2022 مهم ترین آن به شمار می رود.

وی همچنین تاکید کرد که در سال جاری در پاسخ به تهدیدات در منطقه آسیای مرکزی، منطقه نظامی مرکزی روسیه حدود 50 رویداد بین المللی برگزار کرد که اصلی ترین آنها 11 رزمایش مشترک بود که در خاک روسیه، قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان با مشارکت واحدهای نیروهای مسلح ده ها کشور هم پیمان برگزار شدند، به شمار می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه مانورهای نظامی در آسیای مرکزی را افزایش می دهد

روسیه مانورهای نظامی در آسیای مرکزی را افزایش می دهد