مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-14بين الملل

قطر میزبان نشست بین المللی پارلمانی مبارزه با تروریسم


اعضایی از پارلمان های آسیا، آمریکای جنوبی و انگلیس دوشنبه در اولین نشست هماهنگی جمعیت های پارلمانی مبارزه با تروریسم که دفتر مبارزه با تروریسم سازمان ملل در دوحه با همکاری پارلمان قطر میزبان آن است، - شرکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید، این نشست سه روزه درباره نقش پارلمان ها در مقابله با تروریسم و تندروی و ایجاد مکانیزم های هماهنگی دائمی میان جمعیت ها و اتحادیه ها و پارلمان های کشورهای عضو برای مبارزه با تروریسم و افراط گرایی است.

در این نشست ها همچنین درباره ایجاد شبکه پارلمانی جهانی برای حمایت از فعالیت های مبارزه با تروریسم و ایجاد بسته برنامه های حمایت فنی برای کمک به اعضای پارلمان ها برای ایجاد شراکت هایی با نهادهای بین المللی برای تقویت نقش زنان و جوانان است.

محور این نشست تمرکز بر شناخت تهدیدات ناشی از تروریسم و تحلیل آن و چالش هایی که پارلمان ها با آن مواجه هستند و مکانیزم های این پارلمان ها برای مقابله با چالش ها و چگونگی فعال سازی مکانیزم ها و حمایت مشترک در این زمینه است.

حسن الغانم، رییس پارلمان قطر در افتتاحیه فعالیت های این نشست گفت: میزبانی قطر از این نشست ها نشان دهنده اذعان صریح جهان به تلاش های دوحه درباره مبارزه با تروریسم و خشکاندن منابع آن و از بین بردن تمام دلایل آن به عنوان مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر میزبان نشست بین المللی پارلمانی مبارزه با تروریسم

قطر میزبان نشست بین المللی پارلمانی مبارزه با تروریسم