مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-14اقتصادي

بخش عمده ای از سرمایه واحدهای تولیدی در نظام بانکی حبس شده است


نائب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز حضور برخی عوامل فرصت طلب در واردات کالا و حضور کمرنگ محصولات تولیدی کشور در بازارهای صادراتی را ناشی از خود نمایی تورم در برخی از قوانین و مقررات حاکم در گمرکات عنوان کرد.

- ایسنا/البرز نائب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز حضور برخی عوامل فرصت طلب در واردات کالا و حضور کمرنگ محصولات تولیدی کشور در بازارهای صادراتی را ناشی از خود نمایی تورم در برخی از قوانین و مقررات حاکم در گمرکات عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یدالله مالمیر روز سه شنبه 23 آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخش خصوصی از دولت سیزدهم که مانع زدایی از تولید و صادرات را در اولویت قرار داده است انتظار دارد برای بازنگری در قوانین کهنه و حذف دستورالعمل های اداری پیچیده و غیر منطقی در گمرکات وارد صحنه شود.

وی افزود: رونق صادرات و رهایی از تکرار تجربه تلخ واردات بی رویه سال های گذشته نیازمند تهیه، تدوین و اجرای قوانین گمرکی جامعی است که با استراتژی ملی و برنامه های تیم اقتصادی دولت در مسیر پویایی اقتصاد کشور همخوانی داشته باشد.

مالمیر گفت: بعضی قوانین گمرکی تاریخ گذشته علاوه بر پیچیدگی ها در توسعه صادرات، روند واردات کالا های ضروری بخش های تولید، صنعت و کشاورزی را بسیار کند، لاک پشتی و با انوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش عمده ای از سرمایه واحدهای تولیدی در نظام بانکی حبس شده است

بخش عمده ای از سرمایه واحدهای تولیدی در نظام بانکی حبس شده است