مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-14اقتصادي

چطور بهترین قالیشویی هر شهر را پیدا کنیم؟


بازار یا شاید بهتر است بگوییم صنعت قالیشویی و خدمات آن در هیچ جای دنیا به اندازه کشور ما رواج ندارد؛ و البته شرکت های قالیشویی تهران در مقایسه با سایر شهرها فعال تر و البته پرتعدادتر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام خدمت از ما، فرش ها در زندگی ما حل شده اند، حتی در مدرن ترین خانه ها و دکوراسیون ها.

به همین دلیل، خدمات شستشوی فرش نه تنها منسوخ نشده است، بلکه در شکل های جدیدی مانند قالیشویی آنلاین و قالیشویی در محل هم ارائه می شوند.

در ادامه ضمن آشنایی بیشتر با خدمات شرکت های فعال در این زمینه و نرخ آنها، نحوه پیدا کردن بهترین قالیشویی تهران و شهرهای دیگر در کوتاه ترین زمان را هم بررسی می کنیم.

خدمات شرکت های قالیشویی شامل چیست؟ برخلاف چیزی که از نام این شرکت ها به نظر می رسد، آنها تنها در شستشوی انواع قالی و فرش تخصص ندارند.

جدا از بسته بندی اصولی فرش ها برای انتقال به کارگاه (و سپس به خانه) که از خدمات ثابت هر قالیشویی خوب در تهران و شهرهای دیگر محسوب می شود، مهمترین سرویس های شرکت های معتبر در این بازار عبارت اند از: ترمیم فرش گاهی بهترین خدمات شستشو هم نمی تواند فرش یا قالی را مانند روز اول کند.

در این صورت، این شرکت ها با خدمات ترمیم و بازسازی مانند رفوگری و رفع بیدخوردگی عمر تازه ای به فرش شما می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور بهترین قالیشویی هر شهر را پیدا کنیم؟

چطور بهترین قالیشویی هر شهر را پیدا کنیم؟