مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-14ورزشي

پاس پول بلیت نداشت، عازم بوشهر نشد!


خبر بسیار شوکه کننده است، تیم پاس به دلیل نداشتن پول بلیت هواپیما نتوانست به بوشهر سفر کند و بهتر است مدیرعامل جدید تیم کلاهش را کمی بالاتر بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، در هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، درحالی پاسی ها باید در به میهمانی تیم شاهین بندرعامری می‎رفتند که به دلیل نداشتن پول، نتوانستند بلیت هواپیما تهیه کنند.

ماجرا از آن قرار است که مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به همراه هیأت امنا موسسه شهدای الوند همدان در یک اقدامی غیر قابل توجیه، یکی از فرمانداران اسبق همدان را جایگزین مدیرعامل پاس کردند تا شرایط تیم بهتر!! شود.

اما جالب است بدانید همین مدیرعامل جدید پاس در اولین محک جدی خود نتوانست با تهیه پول بلیت هواپیما، تیمش را راهی بوشهر کند و سبزپوشان نگون بخت همدان دست از پا درازتر از داخل فرودگاه مهرآباد تهران دوباره راهی همدان شدند.

دخالت‎های سیاسی پاس سبب شده تیمی که ستاره قهرمانی آسیا را یدک می‎کشد، تنها معطل 50 میلیون تومان ناقابل باشد و همین فضاحت بس که تیم متعلق به شهدای سرافراز استان همدان با بی‎تدبیری مدیران باقی مانده از دولت قبل امروز توان سفر با هواپیما هم ندارد.

قطعاً عدم حضور پاس در هفته پنجم لیگ برتر در برابر نماینده بوشهر، یک آبروریزی بسیار بزرگ برای ورزش و حتی کل استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاس پول بلیت نداشت، عازم بوشهر نشد!

پاس پول بلیت نداشت، عازم بوشهر نشد!