مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-14پزشكي

آیین گرامیداشت هفته پژوهش در فارس برگزار شد


با حضور جمع کثیری از محققان و پژوهشگران برتر فارس آیین گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از محققان برتر استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید وحید حسینی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز صبح سه شنبه در آیین گرامیداشت هفته پژوهش بیان کرد: با توجه به اهمیت پژوهش در اسلام هفته پژوهش نیز از اهمیت قابل توجه ای برخوردار است و وقتی استقلال در کشور مدنظر است راه دستیابی به این استقلال تحقیق و پژوهش است.

وی اضافه کرد: حوزه های دانش های نوین، بهره برداری از دانش اساتید و دانشجویان یکی از روش های است که می تواند فشار دشمنان را کاهش داده و زمینه توسعه علمی کشور را فراهم می کند.

حسینی یادآور شد: بیش از شش مرکز تحقیقات و پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز وجود داشته و این دانشگاه توانسته در کشور دارای مقام باشد و همواره دانشگاه علوم پزشکی شیراز در میان سه استان برتر کشور در حوزه تحقیقات و پژوهش است.

محمد موذنی دبیر ستاد هفته پژوهش استان فارس نیز در این جلسه بیان کرد: پژوهش یکی از مواردی است که بسیار دارای حائز اهمیت و دارای اثر گذاری در جامعه بوده از این رو نباید از این رکن اثرگذار جامعه غافل شد.

وی ادامه داد: تحقیقات بنیادین و کاربردی در جامعه نه تنها اثرگذار است بلکه می توان مشکلات موجود در جامعه را با رویکردی علمی برطرف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گرامیداشت هفته پژوهش در فارس برگزار شد

آیین گرامیداشت هفته پژوهش در فارس برگزار شد